gomo klate gomo
deme piala malaysia teruk bena melanda rakyat klate termasuk la puak2 ni. ye la mugo 40 thn doh dok tggu x ajim buleh agi ko pasuke klate. aku pom termasuk la dale golongan ni jugok. hehehehe. ni gambar maso nok beli tiket sparuh akhir. sumbap parok. seawal jam 8 pagi lagi rama doh dok bratur. tp kaunter kul 10 br buko. pah bayangkan la lagu mano.

kaunter buko jah abih pakat serbu. hau la aku sndiri nasib baik x lemas dale lautan manusio hok gilo bola. huhuhuh. polis hok ado pom xleh wat gapo. barisan meme x tau mano doh. sumo pakat nok ko tiket jah lako. klu lambat x dapat tiket. nak x nak aku terpaksa la berebut gak. dekat 2 jam gak la aku dok sumbat dale tu. last2 xleh nak tahan. aku mengalah. takut lemas boh. tgk org siap dah koyak baju yang pengsan pun ade. peluh tu xyah nak cakap la meme dah macam mandi jer sorang2. huhuhu.

ni saing aku. nasib dio baik skit dr aku. dio dapat gak 5 keping. aku x dpt lansung, hahahah. tp tgk la cmne keadaan dio tu. lembik dah tu. dio ni dekat kul 12 x masuk kijo lg ni. bola punya pasal relo keno maroh ngan bos tu. sek mati kaki jugok nih. dio xpo la bleh gok tiket tp aku ni lgu mano. kot mano2 pom aku nok masuk stadium gok. x sene duduk boh klu xdop tiket kat tangan. sio2 mari pagi2 lg klu x dpt tiket. saing2 pakat kalut dok telepom nok kirim tiket.yg aku sendiri pom lom tentu dapat agi ni. sumbat molek waso. hahahhaah.

nak masuk berebut plok meme aku serender. tgk pakcik pengsan depan mata, aku terus mengalah. dalam kul 3 aku nekad beli ngan ulat tiket. harga meme 2 kali ganda. rm30 satu. aku beli 3. aku pok ar n toyol. hahaha. beres setel masalah. at least dpt masuk stadium.

ni dio muko2 sek koya fanatik tgk bola. hahaha. mujur bleh masuk stadium jah. hok tepi sbeloh kiri tu koya minat jah tu. x ajim tgk bola pom sblum ni. hau la ore ore lain abih soro doh dok sorok dio senyak jah. dok ralik suko tgk gelagat ore jah. ado ko patut.

male tu meme puah ati la. x sia2 aku byr tiket mahal. klu klate kalah aku sero rusuhan plok. nasib baik klate mene 2-0. yes!... tgk ko ore ramai gni xkan la kaloh lagi. lepas ni nok g final bukil jalil plok. gi mari gi mari pialo hok kito doh. mari la lawe sapo pom. klate mesti kena mene.

lapa, letih, debar, panas, kering tekok, sakit tekok ado lako. tp bilo ref tiup wisel penamat meta2 ile lako. lego molek waso. klate mene 2-0. ado bekal la wat gi perlis lepas ni. sek kimto apo lagi posing la dlu sempena kemenangan klte ni. hahahah. kito jupo d perlis plok. mintak2 klte bleh masuk final. kimto pakat g bukit jalil ramai2 plok.

ni plok skadar selit jah. hok ni gamba maso suku akhir ari tu lwn kl plus. waso sek fanatik mano bleh miss game klate. time ni klte mene 3-0. tggl kijo tu perkara biasa jah bilo klte ado game. pok ar tu tgk bola dale keadaan glisoh jah. kdai dio tggl ko sapo dok hau.

waso selipar ni sore. aku nok tgk bola. dio plok dok suruh aku amik gmba jah. mace la aku ni kameraman. nok posing jah kijoan dio. aku nok tgk bola pom x sene. ado ko patut akut tgh sorok sedak2 dio suruh aamik gambar. motong betul la kakah nih.


hok ni sore klu bab bola meme mati kaki. relo keno buang kijo klu sbb bola. bos pom dio bleh pecat lagi. namo xdop pitis tp g tgk bola sokmo. tiket ore sponsor sokmo kalih. steady sek kimto. hidup red warrior. tgk baju pom cap kijang doh tu. pah nok lawe?

adeeee tgk esca kito tuh. diri tegak molek kea tu.. doh la paka spek. skema molek napok. bukey gapo hormat maso nyanyi lagu klate. lamo bena doh x nyanyi lagu klate. mujur ingat lagi. hom la brapo tahun doh tggal skoloh. esca oyak maso nyanyi lagu slamat sultan teringat maso kat perhimpunan skoloh jah. waso supo jd budok skoloh smula. hahahah. waso kakah ni x patriotik lasum nah. hahhah
  • sepatah dua kata

    assalamualaikum dan salam sejahtera kpd semua...
    terima kasih la kerana sudi meluangkan masa menjenguk blog ni. klu bleh lagi ramai lagi meriah skit.. aku buat blog ni pun bukan terhad untuk chatters kt kelantan room4 shj wlaupun title kltn chat room4. klu bleh nok kumpul semua chatters yg ade kat room kelantan ni..

    aku mintak maaf byk2 la klu blog ni masih ado kekurangan. maklum la still under constructing.. klu ader saper2 yg terlebih idea tu jgn la malu2 nok kasi kat aku. aku alu2 kan lar..

    tak lupa juga aku nk ucap terima kasih la kpd geng2 ni. sek2 mung meme sporting lar. ade program jgn lupa ajak aku lagi yer...ok cau!!!

    oppss lupa lak. kpd yg belanja kita org ni terima kasih la yerk. lain kali jgn lupa blanja lg ekk..! hihihi